-921_2-
Bannerhely száma: 921
Méret: 468 x 60 pixel
-922_2-
Bannerhely száma: 922
Méret: 120 x 240 pixel
Reklámszakmai képzés indul októberben
2007. május 29.
Valós szakmai kérdésekkel ismerkedhetnek meg a Reklámakadémia hallgatói a Reklám-kreativitás Mesterkurzuson: a 2007 októberében induló képzésen a hazai reklámélet vezető szakembereinek gyakorlati tapasztalataiból tanulhatnak.

Mi az a márka? Hogyan alakítják ki egy termék, vagy szervezet márkaképét, márkaszemélyiségét? Mit jelent a reklámstratégia, hogyan épül fel, mi különbözteti meg a kiemelkedő reklámokat az átlagostól, és hogyan lehet kreatív médiahasználattal erősíteni a reklám üzenetét? Ezekre a kérdésekre kíván választ adni tíz élvonalbeli kommunikációs szakember a mesterkurzus előadásain.


A hazai ügynökségi és megbízói oldalon régi igényt kíván kielégíteni a képzés. A tematika kialakításában és az utánpótlás-nevelés iránt elkötelezett szakemberek felkérésében Nemes Juli, a Well Reklámügynökség kreatív igazgatója vállalt vezető szerepet. A meghívott előadók a téma szakértő képviselői, valamennyien a hazai ügynökségi és művészeti élet elismert szereplői:

 

  • Benesch Ferenc, Ogilvy, Creative Group Head
  • Bognár Tamás, PanMedia Western, Ügyvezető igazgató
  • Herendi Gábor, Skyfilm Studio, Filmrendező, producer
  • Hrutka Róbert, Zeneszerző, hangszerelő, zenész
  • Kaszás György, Upgrade, Kreatívigazgató, kommunikációtréner
  • Nemes Juli, Well, Kreatív igazgató
  • Simon Bernadett, Well, Stratégiai igazgató
  • Simon Attila, Café Design, Kreatív igazgató
  • Simon Zoltán, Café Reklám, Kreatív igazgató
  • Tordai Péter, Leo Burnett, Kreatív igazgató

 

A képzés célja kettős: egyrészt magas szakmai színvonalon, gyakorlati példákkal, esettanulmányokkal és feladatokkal kívánjuk segíteni a hallgatót abban, hogy ne csak megértse, de alkalmazni is tudja az ismereteket. Másrészt, az ügynökségek és megbízóik számára, megfelelően képzett, a reklámkészítést és az ügynökségi munkafolyamatokat átlátó munkavállalókat kívánunk képezni.


A szombati képzési napoknak köszönhetően a mesterkurzus felsőoktatási tanulmányok, vagy munka mellett is végezhető. A két modulból felépülő képzés elvégzésével a sikeresen vizsgázó hallgató államilag elismert tanúsítványt kap. A szakmai ismeretekkel és komoly kapcsolati tőkével felvértezve pedig nagy eséllyel pályázhatja meg az áhított pozíciót.

 

További információ:

Sáfrány Zsuzsanna

projektvezető

E-mail: zsuzsanna.safrany@dft.hu

Mobil: 06 20 338 0590

 

www.reklamakademia.hu | Copyright 2007 DFT-Hungária Kft. | Minden jog fenntartva | info@reklamakademia.hu | design: Activium