-921_2-
Bannerhely száma: 921
Méret: 468 x 60 pixel
-922_2-
Bannerhely száma: 922
Méret: 120 x 240 pixel
Bognár Tamás
Ügyvezető igazgató
PanMedia Western Médiaügynökség
PanMedia CEE regionális igazgató, Magna Global Hungary ügyvezető igazgató
Korábbi munkahelyek:
1995- GGK Group - PanMedia
1991-1995 Porsche-Hungária, Marketing és PR vezető
1987-1991 Miniszterelnöki Hivatal, osztályvezető
1981-1987 Nagykövetség, Prága, sajtóattasé

Díjak, szakmai elismeresek:

HOGYAN KERÜLT A REKLÁM KÖZELÉBE?
Először a Közgázon, valamikor a retro korszak elején (még évközi dolgozatot is írtam). Aztán diplomataként, majd két miniszterelnök mellett sajtósként egy egész országot „reklámoztam.” Persze a legnagyobb kihívás a Porsche Hungaria alapító csapatában várt, ahol a reklámügynökségeinkkel együtt tanultuk meg, hogy milyen is az az igazi reklám. Ezt azóta is folyamatosan tanulom…
MI A SZAKMAI HITVALLÁSA? MIT TART A MUNKÁJÁBAN A LEGFONTOSABBNAK?
Én nem reklámos vagyok, hanem marketinges. Azon belül is az utóbbi években médiás. A reklám ezért a számomra nem elvont tudomány és nem is valamiféle alkalmazott művészet. A reklám számomra a problémamegoldás eszköze; tervezett, hatékony és nagyon pragmatikus kommunikáció, amelyik konkrét megoldásokat kínál az üzleti (vagy akár társadalmi) problémákra. A reklám által generált érzelmek – amelyekre magam is esküszöm – sem mások, mint a hatékony kommunikáció pragmatikus eszközei.

ÖN SZERINT MILYEN AZ „IDEÁLIS” REKLÁMÜGYNÖKSÉGI DOLGOZÓ?
Az ideális copy-righter jambusokban levelez a bankjával is. Az ideális art-director negyedóránként tesz le az asztalra egy óriásplakátot. Az ideális account executive, pedig fejből fújja a legújabb éttermeket a városban… Ez persze vicc: ideális reklámügynökség ugyanis nem létezik. Mint ahogy ideális ügyfél sem. Nagyon-nagyon jó kombináció az, ha egy ügyfél a saját maga számára optimális ügynökségét megleli.

www.reklamakademia.hu | Copyright 2007 DFT-Hungária Kft. | Minden jog fenntartva | info@reklamakademia.hu | design: Activium